Generali povinné ručení
Povinné ručení od Generali poskytuje pojistnou ochranu vlastníkům vozidla, provozovateli vozidla či řidiči vozidla, tedy suma sumárum všem, kteří odpovídají za škodu způsobenou provozem vozidla. U Generali je možné pojistit jak tuzemské vozidlo, které spadá registraci silničních vozidel, či vozidlo, které nepodléhá registraci vozidel, ovšem je ve vlastnictví osoby s bydlištěm nebo sídlem na území České republiky.
Jaké produkty Generali nabízí
Generali pojišťovna nabízí dva druhy povinného ručení a to povinné ručení ZÁKLAD, nebo KOMPLET. Povinné ručení ZÁKLAD je nejčastějším pojištěním, který v sobě zahrnuje zákonný limit pojistného plnění 35/35 milionů Kč a asistenční služby v České republice a Evropě zdarma. Povinné ručení KOMPLET je určeno pro náročnější klienty, který v sobě zahrnuje limit pojistného plnění 70/70 milionů Kč, nadstandardní asistenční služby v České republice a Evropě zdarma, pojištění střetu se zvěří.
Výhody pojištění Generali
Ať si zvolíte povinné ručení ZÁKLAD, nebo KOMPLET, můžete získat bonus až 50 %, a to 5 % za rok za každý bezeškodný provoz vozidla. Bonus za bezeškodný provoz platí i pro právnické osoby. Generali povinné ručení nabízí výhodné sazby pro pojištění osobních vozidel fyzických osob z obcí a malých městech. Navíc jsou zvýhodněné sazby pro zdvihový objem vozidla mezi 1351 - 1450 ccm a 1851 - 2000 ccm. Dále získáváte slevu Plus na povinné ručení pro druhé vozidlo nebo užitkové vozidlo pojištěné u Generali.
Jste-li držitelem průkazu ZTP, máte nárok na slevu 20 %. Generali nabízí možnost hradit pojistné pololetně i čtvrtletně bez področních přirážek. Uzavřete-li spolu s povinným ručením i pojištění havarijní, získáte slevu 5 %.
Doplňková pojištění
Generali nabízí také možnost připojistit se, např. pojištění náhradního vozidla, pojištění právní ochrany, pojištění skel, úrazové pojištění přepravovaných osob, pojištění zavazadel apod.
Asistenční služby Generali
Pokud sjednáte povinné ručení u Generali na dobu neurčitou, klient získá pomoc v důsledku havárie, pokud vozidlo patří mezi osobní a užitková vozidla s celkovou hmotností do 3,5 t, s maximálně 9 sedadly včetně místa řidiče, nebo nákladní vozidla s celkovou hmotností nad 3,5 t. U vozidel, jejichž stáří bylo k počátku pojištění maximálně 11 let od data výroby, získá klient zdarma pomoc i tehdy, když je vozidlo nepojízdné pro případ poruchy.
Mezi základní asistenční služby patří příjezd asistenčního vozidla a asistenční pomoc za účelem zpojízdnění vozidla, odtah nepojízdného vozidla, zajištění a uschování vozidla a náhradní vozidlo po dobu 24 hodin. Asistenční služby jsou k dispozici každý den 24 hodin v týdnu na telefonním čísle 221 586 666 z ČR a na čísle +420 221 586 666 ze zahraničí.
Kontaktní a další informace |
Celý název: |
Generali Pojišťovna a.s. |
Sídlo: |
Bělehradská 132, 120 84 Praha 2, Česká republika |
Telefon: |
+420 221 091 000 |
Fax: |
+420 221 091 300 |
HOT LINE: |
800 150 155 (Po - Pá 7.00 - 19.00) |
E-mail: |
servis@generali.cz |
Web: |
www.generali.cz |
Pobočky: |
Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, České Budějovice, Liberec, Teplice, Zlín, Olomouc, Kladno, Mladá Boleslav, Jeseník, Bruntál, Česká Třebová, Svitavy, Břeclav, Znojmo, Most, Karlovy Vary, Příbram, Jihlava a ve většině větších městech. Podrobný přehled aktuálních poboček naleznete na webu Generali pojištovny. |
Autor: Ing. Lukáš Ouředníček | Aktualizováno: 18.9.2013